مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ ایران زمین

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه

به گزارش روابط عمومی شرکت لیزینگ ایران زمین، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ ایران زمین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ۱۴۰۰ با حضور سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت، مدیرعامل و نماینده موسسه حسابرسی رازدار در مورخ 22 اردیبهشت ماه 1401 در سالن اجتماعات هلدینگ داتام و به صورت حضوری برگزار شد، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیئت‌مدیره به نمایندگان سهامداران ارائه شد.

مدیرعامل به ارائه گزارش عملکرد شرکت و تشریح برنامه‌های آینده آن پرداخت.

وی اظهار کرد: ورود به بازار مسکن و توسعه فعالیت‌ها در بازارهای مختلف از جمله حضور فعال در بخش‌های تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم خانگی و کالای دیجیتال، خودرو و سایر موارد از اهداف مهم شرکت است.

به گفته وی امسال اصلاح ساختار سرمایه در جهت افزایش میزان تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: فعالیت‌های بازاریابی شرکت، گسترده‌تر شده و در سال جدید اتفاق‌های خوبی در راه است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران زمین اضافه کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی، با توجه به الزامات بانک مرکزی بهبود پیدا کرده تا بخشی از روند اعطای تسهیلات از طریق سیستم الکترونیکی پیش برود و در این زمینه شاهد رضایتمندی مشتریان باشیم. در موضوع نظام اعتبارسنجی نیز اقداماتی صورت گرفته تا با بهبود آن، ضمن کاهش معوقات، با امنیت خاطر بیشتری تسهیلات پرداخت کنیم.

در ادامه، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، حسابرس مستقل و نیز گزارش فعالیت هیئت‌مدیره، دستورات مجمع و صورت‌های مالی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.