برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه

به گزارش روابط عمومی شرکت لیزینگ ایران زمین، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ ایران زمین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت، مدیرعامل و نماینده موسسه حسابرسی رازدار در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1402 در سالن اجتماعات هلدینگ داتام برگزار شد.

پس از اعلام رسمیت جلسه؛ آقایان علی عالی‌زاده، نیما سلامتی، سهیل مشکوری و محمدرضا نورمحمدی به ترتیب به عنوان رئیس، ناظرین و دبیر مجمع انتخاب و مجمع وارد دستور جلسه گردید.

ابتدا گزارش عملکرد هیئت‌مدیره شرکت برای سال منتهی به 29 اسفند سال ۱۴۰۱ توسط آقای محمدرضا نورمحمدی مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران زمین بیان شد.

بر اساس گزارش ارائه شده، شرکت لیزینگ ایران زمین به عنوان یکی از شرکت‌های بسیار موفق در صنعت لیزینگ کشور معرفی و اهم اقدامات و دستاوردهای انجام شده در سال مذکور از جمله افزایش سرمایه، بهبود تمامی شاخص‌های عملکردی، رشد قابل توجه سودآوری، افزایش و تنوع بخشی به ارائه تسهیلات، افزایش رضایت‌مندی مشتریان، آموزش و توانمندسازی کارکنان، جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق و … به اطلاع حاضرین در جلسه مجمع رسید.

در خاتمه گزارش، ایشان اهم برنامه‌های مورد نظر هیئت‌مدیره در سال آتی شامل توسعه بسترهای جامع کسب و کار شرکت، تداوم نوآوری محصولات و خدمات قابل ارائه، تامین مالی منعطف و متنوع، انجام تشریفات افزایش سرمایه شرکت و ورود به بازار بورس، ارتقای سیستم‌های پیگیری و نظارت بر فعالیت‌ها و تطبیق با قوانین و مقررات، تداوم بهبود مدیریت سرمایه در گردش، ارتقای سرمایه‌های انسانی و افزایش سطح خشنودی آنان و مشارکت موثر در توسعه صنعت را عنوان نمود.

در ادامه جلسه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد و سپس مجمع ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت لیزینگ ایران زمین، صورت‌های مالی سال مورد گزارش را تصویب و در مورد انتخاب بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، تقسیم سود و سایر موارد مندرج در دستور جلسه تصمیم‌گیری کرد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ ایران زمین با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.